STILL ALIVE

Jag har velat hur mycket som helst över var jag ska placera bloggen. Alternativen är oändliga.
Hälst ville jag lägga den på sågon slags träningscommunity, men det fanns ingen som passade mig riktigt.
Jag stannar nog på blogg.se ett tag till!

Så hur har träningen gått senaste tiden?
Mjoo, jag festade ganska bra i helgen, följt av sällskap med Ben & Jerrys. Vi kan väll kort sagt konstatera att jag inte har kommit någon vart alls, hehe.

Idag har jag varit på gymmet en mega-snabbis för att bränna 200 kalorier på löpbandet. Jag har tvlingsorientering imorgon i skolan, så jag ville ha mina krafter kvar!

DAGENS MAT:
Frulle: 2 ägg, lätt keso och lätt kesella.
Lunch: Sallad, två morotsbiffar och lite sås.
Mellis: Päron
Middag: 2 rödbetsbiffar, gurka och blomkålsgratäng.
Mellis: 2 knäckemackor och en mjuk fullkorn med keso och ost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0