I DID IT!

Fy fan va skönt att ha klarat av orienteringen!
Banan var betydligt svårare och längre n vad jag hade fönväntat mig. Jag hade extrema svårigheter att läsa av kartan, men hittade som tur var en tjej i min klass som jag kunde springa tillsammans med.
Jag skulle tippa på att mitt virrande efter kontroll två gör att jag har sprungit/joggat/gått ungefär en mil.
Nu är jag heeeeeeeelt slut i hela kroppen! I fortsättningen ska jag hålla mig till löpbandet på gymmet!

Nu blir det lunch! Jag föddes med förmågan att kunna blanda smaker hur som helst.
Här har vi ett resultat av .. bulgur(?), fiskpinnar som är stekta utan smör, kesella med chillipeppar och en morot som inte fick vara med på bild. Visst ser det gott ut! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0