HEJ DÄR UTE!

Jag heter Minis och är sjutton år gammal och bosatt i Göteborg.
På fritiden har jag sett vart enda avsnitt av vänner, smakat Ben & Jerrys alla smaker och odlat fram en riktigt charmig kroppsform. Att lägga på sig "reserver" är fruktansvärt lätt. Att bli av med den är desto svårare.
Jag har nog provat varenda kortsiktig diet, utan den minsta framgång.

Därför startar jag nu denna blogg.
för att motivera mig själv(och kanske någon annan) till att sluta jojo-banta och börja odla muskler istället!
Jag skall nu ta tag i mitt liv, bli sundare och starkare.
Mer grönt på talriken, mindre socker och mer av alla sorters träning!

Välkommen att följa med!

Tumblr_lqhqa5klga1qcvodoo1_400_large
foto: we heart it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0